נעצר מחבל נוסף המעורב בפיגוע ליד חוות גלעד

קובי פינקלר No Comments on נעצר מחבל נוסף המעורב בפיגוע ליד חוות גלעד

לוחמי הימ"מ, שירות הביטחון הכללי וצה״ל עצרו מחבל מבוקש החשוד במעורבות בפיגוע הירי בסמוך לחוות גלעד. המחבל שנעצר, פעיל חמאס ואסיר לשעבר על רקע מעורבות בטרור

מחבל בג'נין. אילוסטרציה צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מוקדם יותר הצהריים, הערבים דיווחו על כיתור בית על ידי כוחות מיוחדים של צה"ל בכפר סמוך להר עיבל בשכם (ג'בל שמאלי). צה"ל הגיע בכוחות מתוגברים למקום ואחר שביצעו את הפעולה יצאו תחת מטר אבנים.

כעת, מפרסמים במשטרה ובשב"כ מי היה יעד הפעולה. "בעקבות מידע של שירות הביטחון הכללי ובמסגרת פעילות של לוחמי הימ"מ של משמר הגבול וסיירת גולני בעיר שכם שבחטיבה המרחבית שומרון, עצרו הלוחמים את המבוקש מג'אהד מזיד החשוד במעורבות בפיגוע הירי אשר התרחש בסמוך לישוב חוות גלעד ביום שישי האחרון" נכתב בהודעה.

מג'האד מזיד, בן 25, פעיל חמאס ואסיר לשעבר על רקע מעורבות בטרור, נעצר על ידי לוחמי הימ"מ בביתו והועבר לחקירה בשירות הביטחון הכללי.

כזכור, ביום שישי האחרון בוצע פיגוע ירי לעבר רכב ישראלי בכביש סמוך לחוות גלעד, ובחסדי שמיים לא היו נפגעים. בתחילת השבוע, נעצר מחבל שחשוד בביצוע הפיגוע, והיום כאמור נעצר מעורב נוסף.

שמואל רייניץ, שניצל מהירי בפיגוע, סיפר ל"קול חי" על גודל הנס שנעשה עימו: "אמרתי לעצמי ירו עליך, תבדוק את עצמך. בהמשך עצרתי בצד והתחלתי לבדוק את עצמי עם הידיים. ראיתי שאני בהכרה, מרגיש טוב. אין סימנים של פגיעה".

 



0 תגובות